back to school

Mart 31, 2014


Etek dikmek kolay geldiği için bu kadar çok diktiğimi itiraf etmeliyim ;)
Ama artık başka parçalar dikmeye başladıkça aslında diğerlerinin de zor olmadığını hatta bazılarının etek dikiminden daha kolay olduğunu düşünmeye başladım, bir süre etek dikmeye ara verip elbise yada üst parçalara yönelmek istiyorum, bakalım etek rejimim ne kadar sürecek ;)




Görüldüğü üzere bazı yerlerde kaymalar ve ek dikişler mevcut :D Ben burda dergisinin verdiği ölçülere uyarak yaptığım için kendime uydurmakta zorlandım, pileli eteği daraltmak biraz zor geldi bana, baya ince hesap gerektiriyor sanki, o yüzden çok temiz bir çalışma olamadı bana göre, ama yine de giyilmeyecek kadar kötü değil.. Mantığını çözdüm sayılır bir sonrakine rakip tanımam ;)



Burda dergisi 2013/10 120 nolu model

You Might Also Like

4 yorum

  1. Eteği giymeyi de dikmeyi de çok seviyorum.
    Çok şık bir model olmuş. Elinize sağlık. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok seviyorum gerçekten hem de çok rahat bir parça ;)

      Sil
  2. Aslında zayıf olmana rağmen bacakların inanılmaz kalın :( biraz squat yap :D ayrıca o botlar ne berbat bi şey öyle allahaşkına :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haahaa :) çok teşekkürler görüşlerin için..

      Sil

@birdikbinbak

Subscribe