Kendin Dik! Geyik Desenli Elbise

Şubat 08, 2014


Bu benim ilk diktiğim elbise, evet çok hatası var belki ama ben yinede severek giyiyorum :) Bu kumaşı ilk aldığımda geyik desenler o kadar da popüler değildi, daha sonra geyikli tayt furyası çıkınca dikmekten vazgeçmiştim ama deseninin tayttan başka hiçbir yerde kullanılmadığını görünce dikmeye karar verdim, böylelikle kendisi çok meşhur oldu ;)

This is my first dress which I sewed. I know, there are a lot of mistakes, but I love to wear :) Also, this dress is very popular among my friends ;)



Diktiğim elbisenin kalıbı; Burda Dergisi 12/2012 133 nolu model
Dress pattern; Burda 12/2012 #133




You Might Also Like

7 yorum

  1. Çok güzel olmuş.Hataları var demişsiniz ama hiç hata gözükmüyor. Ellerinize sağlık....

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler Miray, hataları bilerek göstermedim ;)

    YanıtlaSil
  3. o kadar da değil :) teşekkürler Mehtap hanım :D

    YanıtlaSil
  4. Blogun ismi çok güzel ve anlamlı:))

    Kumaşınızın cinsi ne acaba?
    Ne güzelmiş;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Beyza :) kumaş cinslerini pek bilmiyorum malesef, ama bu geniş dokumalı kalın ama yumuşak bir kumaştı sanki biraz örgüye de benziyor, (tabu oyunu anlatırmışım gibi oldu biraz :)) bilen varsa bana da söylesin lütfen :D

      Sil
  5. Bu kumaşı normal dikiş makinesiyle mi diktiniz ? Kumaş triko gibi , o yüzden merak ettim.

    YanıtlaSil

@birdikbinbak

Subscribe