Kendin Dik! Tütü Etek

Ocak 30, 2014


Tütü etekler geçen sezonun en popüler parçalarıydı, fakat ben diksem de nerde giysem diye düşünürken, çok uzun zaman dikmeden beklettim, en sonunda giyebileceğim bir yer bulunca dikmeye karar verdim ve "ben yılbaşı ağacı olucam diyerek" :) yılbaşı gecesi için diktim ve giydim :D Sizin de giymek için cesaretiniz varsa! Diktikten sonra da benim gibi hanım kız pozları vereceksiniz ;) Buyrun; Kalıbı aşağıdaki ölçülere göre çıkartın, istediğiniz boy ölçüsüne göre kumaş uzunluğu değişecektir, uzun bir etek isterseniz daha fazla kumaş gerekir (astar için 1,5 m, tül için 4 m kumaş kullandım).

Tulle skirt was the most popular outfit in the last season. But, I could not decide where to wear, so I've waited so long for sewing. Finally, I said "I want to be Christmas tree :)" and then, I sewed the skirt and i wore at the Christmas. If you dare to wear this, you can take a photo of the cute girl like me. ;)

(Kalıp şekli google görsellerden alınmıştır)


Bu etekte bir kat astar üzerine dört kat tül diktim ve çok kabarık olmasın diye yarım daire şeklinde çalıştım ama normal bir kloş etek tam daire olur, daha kabarık bir etek için tam daire dikin!





You Might Also Like

4 yorum

  1. Duruşu çok güzel olmuş, rengide süper elleinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Miray :)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş , yakışmış.. güle güle giyinin..

    YanıtlaSil

@birdikbinbak

Subscribe